.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح کارخانه خودروسازی بابل و وعده وزیر صنایع

وزير صنايع و معادن گفت: كارخانه خودرو‌سازي مازندران در شهرستان بابل بعد از دهه فجر به بهره‌برداري برسد.

علي‌اكبر محرابيان پيش از ظهر امروز در جمع راهپيمايي صد‌هاهزار نفري مردم استان مازندران در ميدان شهداي شهرستان ساري از افتتاح سه طرح بزرگ صنعتي در منطقه مازندران تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: به مردم مازندران قول مي‌دهم كه كارخانه خودروسازي مازنداران در شهرستان بابل با حضور رئيس جمهور بعد از دهه فجر به بهره‌برداري برسد.

وي افزود: كارخانه فولادسازي در اميرآباد، طرح كاغذسازي در بندر اميرآبادي و كارخانه نساجي نيز از جمله طرح‌هايي است كه قرار است تا پايان سال جاري در مازندران به بهره برداري برسد.

وزير صنايع و معادن با تشكر از مردم استان مازندران از حضور حماسي در راهپيمايي 22بهمن خاطرنشان كرد: 22 بهمن يادآوراره سرنگوني خودكامه و ظالم است.

محرابيان خاطرنشان كرد: رژيم از خاك و وطن رخت بر بسته كه تمام تلاش خود را براي راضي نگه داشتن انگليس و آمريكا به كار مي‌بست.

وي با تاكيد بر اينكه قصر حكومت انقلاب اسلامي ايران در دل‌هاي مردم است، از مردم ايران زمين به عنوان حماسه‌سازان اين انقلاب ياد كرد.

نماينده دولت در استان مازندران كه با عنوان سخنران در جمع راهپيمايان مردم ساري حضور يافته بود، اضافه كرد: خدا را سپاس مي‌گويم كه استقلال،‌آزادي وحدت جمهوري اسلامي ايران و نعمت ولايت فقيه را به ما ارزاني داشت.

وي با اشاره به اينكه با انقلاب اسلامي ايران حاكميت فقه و فقاهت، ولايت فقيه، خود باوري روحيه معنوي ايثار و شهادت طلبي و امر به معروف و نهي از منكر در جمهوري اسلامي زنده شده، اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران نمونه‌اي كامل از بسياري از خوبي‌ها و پاكي‌ها بوده است.

محرابيان با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران براي تمامي ملل آزاده و مظلوم دنيا ثمره و نتيجه داشته است، خاطر نشان كرد: امروز نداي عدالت طلبي به يك شعار عمومي در دنيا تبديل شده است.

وي دستاوردهاي امروز جوانان ايران اسلامي را در دنيا ستود و اظهار داشت: پس از 31 سال بسياري از اين خدمات در مازندران نمايان شده است.

وزير صنايع و معادن با اشاره به اينكه در گذشته امكان رشد چشمگير وجود نداشته است، يادآور شد: فقط در سال جاري 800 ميليون تومان طرح صنعتي در مازندران به بهره‌برداري رسيده است.

محرابيان از وجود شركت دسا و شركت ديزل سنگين به عنوان نمونه اي از طرح‌هاي بزرگ صنعتي مازندران ياد كرد و بيان داشت: ايران با اين شركت‌ها با عنوان نخستين كشور اسلامي در بين 56 كشور اسلامي دنيا صاحب طراحي و توليد موتور شده است.

وي اضافه كرد: علاوه بر موتور سبك ديزل امروز شاهد رونمايي از نخستين موتور سنگين ايران هستيم كه قابليت نصب بر روي واگن‌ها و لوكوموتيوها را در واحدهاي عظيم صنعتي دارد.

وزير صنايع و معادن با اشاره به اينكه طرح توسعه سيما نكاه در سال گذشته به پايان رسيده است، اضافه كرد: با تمام اين پيشرفت‌ها در ابتداي راه توسعه صنعتي هستيم كه اميدواريم با پشتيباني مجلس مردم و دولت اين راه مانده را طي كنيم.

محرابيان درباره بي تاثير خواندن تحريم دشمنان عليه ايران اضافه كرد: به زودي از سوي رئيس جمهور خبرهاي خوش صنعتي از طريق عمليات غني‌سازي اورانيوم به اطلاع عموم خواهد رسيد.

وزير صنايع و معادن تصريح كرد: در دو سال اخير شاهد حضور بسياري از مسئولان دنيا در ايران هستيم و تمام اين روساي جمهور و كارشناسان دنيا اذعان مي‌كنند كه حربه تحريم نه تنها فايده‌اي نداشته است، بلكه باعث توانمند شدن بسياري از حوزه‌ها در كشور شد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 بهمن 1388
افتتا ح خودرو سازي درهركدام ازشهرهاي استانهاي كشور سياست غلط اقتصادي است بجاي آن بايد صنايع ريلي يعني ساخت لوكوموتيو وواگن وتجهيزات مترو بايد ايجادشود آنهائيكه صنايع خودرو سازي شخصي را توسعه ميدهند دركشتار 27000 نفر جاده اي درسال سهيم وشريك هستند
نا شناس 24 بهمن 1388
احسن به اقای مهندس محرابیان که نماینده خلف و شایسته ای همچون آقای دکتر هاشم پور را در استان مازندران دارد . برای ایشان ارزوی موفقیت داریم.
نا شناس 24 بهمن 1388
الان سه شهر عمده كشور يعني مشهد وتبريز واصفهان منتظر لوكوموتيو وواگن هستند اولويت با ساخت خوروي شخصي است يا ساخت لوكوموتيو وواگن؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.